Vergunningen

Instructie E-loket bedrijven

Informatie over het E-loket:

Het E-loket is een veilig, digitaal loket waarin u eenvoudig met e-Herkenning uw parkeerzaken regelt. In het E-loket kunt u gemakkelijk zelf online:

  • Een nieuwe vergunning aanvragen en betalen (internetkassa)
  • Een bestaande vergunning wijzigen
  • Een bestaande vergunning verlengen of beëindigen
  • De jaarlijkse verlenging van uw vergunning betalen

Voordat u gebruik kunt maken van het E-loket
moet u: 

  1. In het bezit zijn van een eHerkenningsmiddel. Bent u nog niet in het bezit van eHerkenning, vraag deze dan aan. Klik hier voor uw eHerkenningsaanvraag.
  2. Eénmalig de stappen doorlopen in het E-loket om uw e-mailadres te registreren/valideren

Let op! Vraag een eHerkenningsmiddel aan met betrouwbaarheidsniveau 2. De aanvraag van een eHerkenningsmiddel moet daarnaast gekoppeld zijn aan uw KvK- en vestigingsnummer.

 

Meer uitleg nodig over het valideren van uw e-mailadres?

Bedrijven-Hoe-valideer-ik-mijn-e-mail-adres.pdf

Klik op bovenstaand bestand voor de instructie met afbeeldingen waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe u valideert.
Indien validatie niet lukt, voer dan uw e-mailadres opnieuw in zonder gebruik te maken van de optie kopiëren of gebruik tijdelijk een ander e-mail adres.