Veelgestelde vragen parkeren in de garage

Wie kan ik bellen bij een storing of bij calamiteiten?
U kunt contact opnemen met onze centralisten van de centrale meldkamer via telefoonnummer 033 - 46 11 803.

Kan ik op deze website direct een abonnement aanvragen voor een parkeergarage? 
Ja dat kan, u kunt via de abonnementenpagina binnen een aantal eenvoudige stappen een abonnement aanvragen voor parkeergarage De Kaap.

Ik heb te weinig geld teruggekregen bij het betalen? Wat moet ik nu doen?
Het kan helaas voorkomen dat de automaat u te weinig geld teruggeeft. Drukt u dan op de intercom op de betaalautomaat in de garage.
De centralist van ParkeerService staat u dan direct te hulp en geeft u een meldcode. U heeft deze meldcode nodig bij het invullen van het restitutieformulier. Bent u al uit de garage? Stuur dan een e-mail naar klachten@parkeerservice.nl met daarin uw restitutieverzoek.  

Ik ben wat verloren in de garage, wie kan ik nu benaderen?
Bent u iets verloren in onze garage, dan kan het zijn dat wij uw bezit hebben teruggevonden. ParkeerService is echter niet aansprakelijk voor uw verloren spullen. Neem contact op met Klantcontactcentrum bij ParkeerService via telefoonnummer 033 - 247 3000 om uit te zoeken of uw bezit is gevonden. 

Kan ik geld wisselen in de parkeergarage?
Nee, in onze parkeergarages kunt u geen geld wisselen.